Sibiriska vindar..

Man ser ju knappt ut, snö, snö, snö så långt ögat kan nå! Härligt men mindre härligt är att man knappt tar sig ut med en barnvagn!
Igår var Maja och jag ute nästan hela dagen och ni kan ju förstå hur jag frös! Första vändan ner på stan så hade jag vara ett par jeansleggings på mig, när jag sedan kom hem så hade jag inte känsel i mina ben, AJAJ..
Sen drog jag på mig mina skidbyxor och då blev det varmt och skönt!
Om en vecka drar hela familjen Wester till Sälen om det inte är för kallt, i morse var det -44 grader! BURRRRR..

Igår bokade vi en varmare resa till Kroatien den 21/8.. Mamma fyller 50 år så vi ska dit och fira!

Nu har man något att se fram emot!

Snart kommer Johanna, Anna och Kristin på lite lunch...

Ha det gött

Kram Bella och Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback