Slutsålt!

Har redan fått en köpare till mina möbler, tusan vad skönt att bli av med dom så jag kan köpa nya saker!

Är precis hemkommen från Jimmy, har varit där och ätit mat, men jag fick laga den själv.. det blev lasange.. Jimmi var också där.. Känns som att dom är ett par.. kanske dom är??!! :)

Nu har Maja-bus somnat och jag sitter och dricker tea och väntar på att Paradise Hotell ska börja!
Måste bara säga att det skulle vara mycket godare med godis :)

Är det någon som vet när man ska börja söka dagisplats?? 4 månader innan??


Kolla in tripp, trapp, trullen.. Liljalie 5 veckor, Liah 4 månader och Maja 6 månader


Kommentarer
Postat av: elin r

hihih vilka sötnötar vi har.... :)

2010-01-12 @ 12:02:41
Postat av: Anonym

Vad mysigt det ser ut med babyträff. Vi får dra igång sådana med Hanna och Annie framöver! Det var ju planer på första redan nästa vecka. Kul!



Ang dagis så får man börja söka max sex månader innan, och man är garanterad plats om man söker fyra månader innan man tänkt börja jobba.

2010-01-12 @ 22:45:34
Postat av: Marie K

Det var förresten jag som skrev nyss, men namnet föll bort av någon anledning.

2010-01-12 @ 22:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback