Aldrig mer vila

Jag somnade med Majsan förut runt 2 tiden och sov i 2 timmar, aldrig mer säger jag bara! Vaknade upp och var skakis och mådde dåligt, gick ut och mötte upp Nina och Tuva och efter lite fika mådde jag bra igen!
Konstigt det där med sömn, när jag jobbar natt vaknar jag och upp med en känsla som liknar bakfylla! Blir mkt klumpigare under tiden jag jobbar natt!

Idag fick jag blåsa hos farbro blå! Blev jätte nervös och frågade om det var fina svar han såg, han sneglade på mig och frågade om jag var osäker? Givetvis visste jag att jag var nykter men man blir ju så chockad :)

Med Majsan är det annars bra, hon ålar sig framåt fortare och fortfare.. hon står helt själv, tror hon kommer gå snart! Men det har jag sagt om allt annat också! Hon är underbar min lilla älskling!
Hon mest äter hela tiden, det är konstigt att hon inte är tjockare vad hon är även att hon äter 5-6 gånger per dag!

I morgon blir det simhallen.. bluuup bluuup

Måste visa er mina snygga skor jag fick hem idag..

Beyond Dreams SEK 249, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback