Gå, gå, gå, gå

Maja vill gå hela tiden! Idag tog hon sina första 6 steg alldeles själv, hon har gått ett par innan men inte så här många! Skönt kan jag tycka eftersom att hon vill att jag ska gå med henne HELA tiden, det tär på min gamla undersköterske rygg :) (haha)
Idag blir det en sväng på stan sen lunch hemma hos Annie i föräldrargruppen! Det är så kul att vi ses så ofta och att vi har så kul, blandad ålder med blandade peronligheter, en blandad kompott helt enkelt :) Längtar tills vi ska ut och äta nästa vecka, hoppas på strålande sol!

Denna vecka är ganska ska lugn, eller kanske inte! Bror tar studenten på fredag, ska hjälpa min mor med mat och tillbehör!

hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback