Liahs dop

Idag var vi ute på gläntan och firade Liah som döpdes, jätte mysigt och trevligt!

Vi fick massa god mat och god tårta!
Maja somnade för länge sen, hur trött som helst blev hon! Hoppas hon inte vaknar så tidigt i morgon!
Maja var så fin idag.. kolla

Svea klänning från moster och röd siden rosett i håret! (Jag klipper alltid bort snörerna som tröjor och klänningar har så dom ska hänga bättre på galje men dom passar bättre i Majas hår, har hur många som helst och perfekt längd på, ett bra tips :))



Fina familjen!

Och sen måste jag dela med mig en annan sak som jag fick reda på av Emelie, jag som trodde jag visste om alla barnprylar och vad dom var till för!
Alltså ett yttligare tips när era barn är förkylda, köp dessa nappar som heter AIR.. dom får in massa luft fast dom tuttar på nappen när dom är täppta:



Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad fin Maja var idag!

2010-06-13 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback