Maja ska lära sig att äta själv

Puuuh.. vad har jag gett mig in på?
Maja har nu i några dagar fått äta själv, enbart frukost! Men det funkar faktiskt bra!
På nyhetesmorgon förra veckan pratade dom om just detta! Martin Melin som jag har skrivit om innan sa att han lät sina barn äta själva när dom kunde det! Han fick mkt kritik om detta och då tänkte jag att nu är det bästa att börja!
Varje morgon har det blivit dusch efter frukosten! Kan verkligen rekommendera dessa tröjor som man har istället för haklapp, skyddar kläderna!

Här får ni en liten video att kolla på



Och sen en liten bild på Maja och Hannes


Kommentarer
Postat av: Marie Kerrolf

Vad smart att locka Maja med en leksak så hon tar sig framåt ;-)

2010-06-15 @ 10:58:49
URL: http://majalaja.wordpress.com
Postat av: Anonym

tips på lära äta själv, ta av allt utom blöja =) funkar bra när de e sommar... slipper man tvätta så mycket =)

2010-06-15 @ 12:10:24
Postat av: Mammablogg

nu har du äntligen fått mockasinerna ser jag.. superfina!

2010-06-16 @ 18:35:46
URL: http://karinlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback