Nu är det nog min tur!

Vad ska man säga om gårdagen då? Jo att vi hade tur med vädret, kommer inte ihåg sist vi hade fint väder!
Vid 13-tiden var vi ute på gränsö och dansade runt stången! Sen vidare hem till mamma och pappa för att äta jordgubbstårta sen senare massa god mat!
Maja skötte sig exemplariskt tills vi kom hem! Fröken Wester har börjar med att vakna runt nio och GALLSKRIKA.. hon somnar på stört när jag tar upp henne men sen ska jag lägga henne i henne säng igen och då börjas det igen! Hon kan inte sova på mig på nätterna som hon helst skulle vilja och sova i samma säng går inte heller då hon snart kommer ramla ur den! Hur ska jag göra??
Nu på morgonen tog det 1 timma för henne och somna i sin säng, jag gav mig verkligen inte denna gång men det är svårt att handskas av en skrikande unge mitt i natten!
Det värsta är ju nu att hon ställer sig upp i sängen och skakar galler!
Puhh.. ge mig tips.. på måndag blir det annars att ringa bvc.. jag tror att det kan vara så att hon testar mig??!! 


Här är en glad liten prinsessa iaf!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hon är såååå fin Maja! En riktig goding! Hoppas ni hade det bra i helgen! KRAMAR

2010-06-28 @ 11:23:17
URL: http://cimillabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback