Ursäkta mig

Jätte dålig uppdatering.. förlåt men jag har haft fullt upp!
Min bror tog studenten i fredags! Kul att han är så duktig, fick stipendium! Han tog även jägarexamen i onsdag!
Jag längtar mer och mer till Kroatien nu! Bara två månader kvar och jag planerar hela tiden om saker jag ska ta med mig! Tråkig nog följer inte bror med eftersom att han sticker iväg i lumpen 2 augsti!
Mamma ska få en sån underbar 50 års dag där nere!
Annars planerar jag en ullareds tripp, Majas 1-års kalas och en Gotlandsresa!

Maja har hamnat i 1-årstrots, där hon har märkt att hon har en egen vilja och när hon inte får som hon vill börjar hon stor tjuta! Detta är ganska så påfrestande eftersom att jag inte kan vara vid henne sida hela tiden! Hon vill gå, gå och gå och så ramlar hon och gråter!
Hon vill ha allt hon inte får ha!
Och när det är läggdax gallskriker hon och vill upp! Det går inte vyssa eller ligga brevid för då blir hon rabbiat, när jag sjunger nattvisa hör hon inte ens för hon skriker! Hahaha.. stackars barn som har en mamma som inte ger sig i första taget!

Jag är slut i huvudet nu!
Kram ;)


Kommentarer
Postat av: Mammablogg

Hello bruttan, har du lust att länka till mig??? Självklart gör jag detsamma till dig (jag menar fast länk!)



Döp gärna min till mammablogg!



Kramar

2010-06-22 @ 13:06:55
URL: http://karinlund.com
Postat av: Mammablogg

Nu får du minsann vara med och tävla med en gullig bild på sovande maja!!! läs mer på min sida http://karinlund.com/tavlingfinns-inget-vackrare-an-sovande-barn



Jag hejjar på dig:)

kram

2010-06-23 @ 22:41:43
URL: http://karinlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback