Yees

Som jag har letat efter en resevagn tills vi åker till Kroatien och en vagn som man kan har som shopingvagn, som alltid ligger i bilen och igår på blocket fanns det, i västervik också :)
För 400 kr blev jag ägare till denna! Mkt fin för att vara begagnad men aldrig så fin så jag skulle vilja ha den jämt! No no.. fullt liggläge också.. perfekt





Ikväll skulle vi egentligen gått på SATC men lilla Sandra har åkt på halsfluss efter deras party resa i Cypern! Ist ska vi hem till henne och laga mat! Ni kan nog inte förstå hur bruna dom är nu! Jiiissses vad avis jag blir!

Igår dog två styckna 18-åringar här i stan som körde cross.. Fy tusan vad mycket som händer nu.. :((


Kommentarer
Postat av: Åsa

fin fin vagn bella, rosa och allt!

2010-06-02 @ 18:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback