Dag 4

Godmorgon på er!
Nu har Maja sovit hela nätterna i en vecka och det är så skönt! Idag sov hon ända till 7 och då känns det som att man har fått sovmorgon :)

Idag är det som sagt dag 4.. känns fortfarande ingenting.. var till och med på öppnaförskolan i går och det trodde jag inte att jag skulle orka men jag gjorde det!
Idag är det dock mamma/barn gympa och det hoppar jag över, vågar inte!
I morgon är det vägning och fett % en förtidig vägning men ända dagen dom har öppet! Håll tummarna för mig.. ni får höra resultatet sen :) det viktigaste är att man har mätt sig innan, där tycker jag men ser störst resultat!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Denna profukt låter jätte intressant. Läst om det på nätet med.. Men var får du tag på det?

2010-03-24 @ 18:29:08
Postat av: Isabelle

Man kan köpa på internet, sök på cambridge på google.. vet ju inte vem du är eftersom att du inte har skrivit namn men det finns en lokal här i västervik också

2010-03-24 @ 18:44:51
URL: http://isabellewester.blogg.se/
Postat av: Lundberg

Så här står det på deras hemsida:



Internetförsäljningen upphör!



From 26 februari upphör försäljningen av Cambridgeprodukter över internet.



Det unika med Cambridge är dess helhetskoncept, i vilket produkterna såväl som våra certifierade konsulenter spelar varsin nyckelroll.



I och med upphörandet återgår vi till att erbjuda dig personligt stöd och rådgivning via en konsulent. Det leder till att resultatet generellt sätt blir bättre både på kort såväl som på lång sikt.



I fortsättningen handlar du dina produkter av en konsulent nära dig

2010-03-24 @ 19:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback