Dag 5

Godmorgon på er!
Idag är det dag 5 och jag sitter och dricker kaffe och massa fun light!
Idag är det dagen jag ska ställa mig på vågen, det ska bli spännande! Skriver med engång sen när jag kommer hem så ska ni få höra resultatet, det har ju inte gått en vecka men men..
Ställde mig på Emelies våg igår och jag fick en chock.. vågar inte lita på den isf så var det väldigt bra!
Igår hade vi en riktigt mysdag på stan! Blev lite shopping..

check this out:



Puderrosa tröja från Hm med puffarm och spets bara 79:90
Äntligen en bh med bygel 129:-
Vit mössa till Maja 39:90 på Hm
Marinblå vantar 39:90 på Lindex till Maja
Ballerina strumpor med rosett där bak till Maja 3 för 69:- på Åhlens.. Fina va? Mkt billigare än Trumpette.

Hörs sen mina vänner


Kommentarer
Postat av: elin r

den är så söt den puderrosa toppen, har den oxå.... även i benvitt :) billiga och ursköna:)

kram

2010-03-25 @ 16:25:15
URL: http://elinrosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback