Inställt

Men vad tråkigt det är.. Maja och jag har varit förkylda i två veckor nu.. idag är det värre så det blir ingen öppna förskola idag : (
Vi blev ju sugna igår redan så vi gick ner till stor och lite!

I morgon är det Mamma/barn träning och jag hoppas att vi kan gå.. sen efteråt ska vi fika hemma hos mig med föräldrargruppen!
Ska baka något gott tills i morgon, något förslag?

På fredag ska Jimmy, Maja och jag och ev Emelie, Liah och Nicklas åka till simhallen! Kuligt..

Just nu sover Maja och jag har gått omkring och städat.. shiit vad allt blir smuttsigt och rörigt : )
Jag sitter och färgar håret också!

Jag sitter hela dagarna och tänker på vad jag ska köpa sen när mitt köpstopp har gått ut!

Nya skor
Ny jeansjacka (kort modell)
Ny svart skinnjacka (ev med puffarm)
Nya underkläder
Nytt smink...

Snart är det min birthday också och det ska firas med hummer och skumpa

Vi tjejer planerar lite inför våran 25 års fest nästa sommar.. eller 150 års fest.. Vilken fest det ska bli..
Dags att ta ut färgen och sen gå och handla.. ska bli nya fina tulpaner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback