Kanske den sista

Kanske den sista dagen på Cambridge?? Nja får se..är inne på min sista dag nu iaf!
Är inte sugen på mat så jag fortsätter nog lite!

Nästa vecka som kommer så är det mycket att se fram emot!
Både Åsa och Johanna kommer hem!
En shopping resa är ett måste och är sugen på Kalmars köpcenter!
Långfredagen blir det förtidigt födelsedagskalas för min del eftersom att norgeborna åker hem sen! Blir att baka massa gott tills dess!
Lördagen är påskafton och den ska spenderas hemma hos mamma och pappa!
Kul med lite planering!


Vilket underbart väder det var igår!! Idag är det sämre :(


Kan ni skriva era adresser till era bloggar till mig? Jag älskar att läsa blogg!

och jag tänkte bara tipsa om den nya barn kläds butiken här i stan.. Jätte fina saker, tror dom har ett märke där som dom har på Zara! Gå in och kika!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart ligger den?

2010-03-27 @ 15:59:55
Postat av: Karin

jag tycker du ska sluta med den dieten, det är inget som håller i längden, din kropp tar stryk och den tar mest bort vätska... om jag får säga vad jag tycker;)

2010-03-27 @ 16:34:51
URL: http://karinlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback