Lyckorus

Ännu en härlig helg har det varit!
Skönt väder så det har blivit många sköna promenader! Det är bra för både mig och Maja :)
Idag hade Jimmy Maja ett tag så då var jag på fika på jobbet, fick några dagar jag ska jobba, sköönt med lite extra pengar, hoppas resten löser dig bara.. snaark :)

Skönt att vi har ställt om klockan så vi har en timma mörkare på morgon, då hoppas jag att Maja kan somna tidigt på kvällen och vakna senare på morgon. In my dreams ;)

Herregud.. Snart har nio månader gått, iaf 8 och en halv och inte en sovmorgon har jag fått.. det ni :)
Men varje morgon har sin charm med mitt lilla troll.. Jag bara njuter av att ha henne.. hon är så fin och världens snällaste tjej! Gråter nästan aldrig, då ska det verkligen vara något speciellt!
Tänk att man kan älska någon så!


Mamma handlade två klänningar till Maja i den nya affären jag pratade om!
Världens snällaste mormor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback