Mamma/barn gympa

Hejja hejja vad kul det var att träna.. Åhh det lär verkligen bli flera gånger!
Typiskt bara att Maja inte sov något på förmiddagen.. det brukar aldrig vara några problem och det är så typiskt när man väl ska göra något! Jag var jätte arg.. kändes som att hon bara retades med mig för hon skratta åt mig hela tiden och man kan ju inget annat göra än att smälta! Min lilla skrutta ♥

Efter gympan så gick jag hem och förberedde för att mammorna i föräldrargruppen skulle komma på fika! Det var trevligt!

Kom hem från mamma och pappa för ett tag sen och Maja somnade på 1 sek :)
Pappa har opererat handen idag.

Min mamma är bäst.. alla mammor är bäst.. dom kan läsa en som en öppen bok! Skönt att prata ut med dom

Nähä nu blir det bingen.. Är jätte trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback