Meeen

Men hallå igen :)
det slog mig just... När jag tänker tillbaka hur min mamma såg ut när jag var liten så får jag bilden framför mig när hon målar sina naglar röda, läppstiftet skulle vara rött, jackan skulle vara i jeans eller skinn och klackarna skulle vara höga ev på vintern så åkte snowjoggingsen på, slitna jeans med gärna hög midja och ruffsigt hår!
Hmm.. Jag tänkte.. aldrig detta...

Jag kollar mig i spegeln och ser.. Röda naglar, läpparna röda.. funderar på jeans jacka eller skinn idag.. Jeansen hänger i garderoben och snoejoggingsarna står i hallen..
Jag skrattar högt..
Jag har blivit en riktig mamma nu?!!

HAHA..

Kolla på videon nedanför på Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback