Miljöförstörare??

Jag är en riktigt tänkare.. och det är bra!!
Jag älskar att sitta och diskutera och lära mig saker, jag och Marie är experter på det! Vi lär varandra mkt!

Igår köpte jag klorin till Majas alla kläder som har förstörts av banan, advokado och mat med tomat i och allt gick bort så helt plötsligt hade hon 10 tröjor till.. Funkade även på ljusrosa!
MEN.. när jag stod där till hyllan och skulle köpa klorinet så kände jag mig som en miljöförstörare??!!

Idag ska vi till öppna förskolan igen och sen ska vi hem till Emelie, Niclas och Liah för att träffa Nina och Julle och Tuvis : )
Jag ska ställa mig och baka en kladdkaka och snickerskaka tills dess... mumms

I morgon är det mammabarn träning och vi ska tjata på dom att öka till ett pass till i veckan.. HOPPAS på det!

Nu har jag styrt med försäkringskassan.. synd att man inte bokade ett möte med dom innan man fick barn så man fick lite tips.. mina dagar kommer inte räcka till jag börjar jobba men det hade jag räknat med! Dessa tråkiga 90 dagar som man bara får 180 kr/dagen.. kan inte dom bara försvinna!

Dags att baka...
Hörs sen

Snakkkes kiss kiss


Kommentarer
Postat av: milla

åh jagvet vad du menar med de satans dagarna.. Jag får panik.. Jag vet inte hur jag ska göra med de där dagarna. När man tar ut dem blir man ju inte rik direkt..

Jag vet inte riktigt hur jag ska planera resten av Ossians tid hemma. Vill ju att han ska få vara hemma så länge som möjligt. Hur ska du göra?

2010-03-09 @ 09:52:09
URL: http://cimillbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback