Millenium

Helloj.. snart börjar den nya serien Millenium på svt! Hoppas jjag håller mig vaken, insåg nu att det redan har börjat :)
Det känns som att jag har sett den innan? kanske är för att det är lik män som hatar kvinnor??

I morgon börjar jag på cambridge, alltså pulver diet som jag har kört innan som passade mig jätte bra! Ska försöka köra renkur i två veckor men vi får se om jag orkar... Vill vara en glad mamma så om jag känner att mitt humör inte är på topp så är det inte värt det! Men försöka ska jag iaf! Wish me luck ;)
Nu äter Maja bara mat och det känns skönt men väldigt ovant.. både för och nackdelar men nu var det på tiden att hon slutade amma! Till och med vällng dricker hon nu både morgon och kväll! Allt löser sig bara man har LITE tålamod : )

Jag struntar i Millenium.. fick precis reda på att det är som filmen "män som hatar kvinnor" fast längre version.. nää du tack.. bättre saker har jag för mig, typ som att sova.. Godnatt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback