Resultat

Okej.. håll i er nu då :) Jag sa ju 10 kg till den 18 april!
Emelies våg stämde och jag hade gått ner 6 kg MEN 3 kg sen i söndags, ändå har jag bara kört fem dagar men eftersom att jag har så många kilon som inte brukar sitt på min kropp så går det fortare än för dom som vill gå ner dom sista! Jag hoppas på att jag kan gå ner resten av kilona innan den 18 april!
och skönt var det att se att det var bara fett % som hade minskat och inte tagit av mina få muskler:) Jag har extremt mkt fett! och jag skojar inte, mer än vad man ska ha!

Detta kunde inte firas heller eftersom att jag inte hade gått en vecka och jag skulle förstöra hela prosiduren om jag åt mat! Så jag fick sitta och kolla på Emelie när hon åt världens godaste kebabrullen på morella! Då kände jag att det var jobbigt men jag har lovat mig själv att när jag är färdig så ska jag dit och äta! Mums!!!

Då så gott folk.. nästa vägning är på söndag.. jag är spänd.. :)


Kommentarer
Postat av: Janni

Riktigt bra jobbat Bella! Grattis!

2010-03-25 @ 23:03:13
Postat av: Anonym

Oki, vad heter affären i västervik då?



Riktigt bra jobbat med vikten=)

2010-03-26 @ 00:05:02
Postat av: Anonym

grattis!!!



MEN räkna med att 2-3 kilo är bara vätska som du har gått ner... Det är därför man går ner så fort i början.. Kroppen tömmer sina depåer..

2010-03-26 @ 00:35:16
Postat av: Frida

Duktig du är Bella :)

2010-03-26 @ 07:58:08
Postat av: Malin

Är imponerad.. Fattar bara inte hur du klarar dig utan mat??

Jag ska ta tag i min vikt nu också, (efter påsk:)) Men jag tror jag håller mig till mat ändå... 10 kg ska bort, men jag har inte satt upp något datum... Bra jobbat!!

2010-03-26 @ 08:55:08
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh så duktig du är bellis :) Du fixar resten oxå :)



Pusspuss

2010-03-26 @ 08:58:54
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback