Skönaste helgen på länge

Gud så skön helgen har varit.. har precis avslutat den med ett besök i solariumet! Maja är hos Jimmys familj på släktmiddag : )

Gud vad folk verkligen kan sprida dålig energi till en... jag är jätte arg! Men jag ska försöka lugna ner mig..  Jag vill bara säga till dessa personer hur jag känner men det är nog meningslöst, eller Marie??

Jag gjorde kladdkaka i micron förut... den blir bäst då
Gör så här:

Vispa 2 ägg och 3 dl socker
Blanda i 1,5 dl mjöl
175 gram smör (smält)
3 tsk vanilinsocker
4 msk kakao

och häll i detta i en form som kan snurra runt i micron.
6 min på full effekt och den blir super seg och god... Ni måste pröva!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter redigt mumsigt :) Spara en bit till mig så kommer jag förbi på en kaffe i veckan :)

2010-03-07 @ 17:25:26
Postat av: jojo

Låter mumsigt.. spar du lite till påsk så kommer ja gärna på en fika <3

2010-03-07 @ 20:17:30
Postat av: milla

Hej Kus. Funkar den där smeten i ugn med?

ag säger återigen.. Jag vet inte vad det handlar om men stå på dig! KRAM

2010-03-08 @ 13:24:28
URL: http://cimillabus.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Japp Frida jag fixar det tills du kommer om vi inte ska ta oss en fika på stan!



Camilla: Nej jag tror inte att det går i ugnen.. men pröva du : )

2010-03-08 @ 17:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback