This is my life

Nu är våren här, jag bara älskar vår-solen ♥

Idag är det måndag och dag två på Cambridge! Känner ingen skillnad, har drukigt väääldigt mkt vatten denna gång och det är väl tacken! Har för mig att man ska må så dåligt men det kanske kommer i morgon eller så är det för att jag var så extremt peppad för denna gång!

Just nu ligger lillfisen och sover, så fort hon vaknar ska vi ge oss ut på en härlig promenad! Sen ska jag lämna henne hos Jimmy så ska jag passa på att ta en halv timma i solariumet!

Ha en bra dag mina vänner


Kommentarer
Postat av: Lundberg

Kanon!! Fortsätt med MYCKE vatten.. 2-3 liter/dag.. Du kommer må skitbra!! o ha mycke energi.. Kraaaam

2010-03-22 @ 22:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback