What Goes Around--Comes Around

What Goes Around--Comes Around What Goes Around--Comes Around What Goes Around--Comes Around What Goes Around--Comes Around What Goes Around--Comes Around What Goes Around--Comes Around What Goes Around--Comes Around What Goes Around--Comes Around What Goes Around--Comes Around.............. Åhhhh... Varför ska en annan människa göra andra så irriterad?? Varför blir jag irriterad?? Åh.. Jag vill bara hämnas.. knäcka personen så som den gör med mig.. men jag kan inte vara så elak! Som pappa säger.. räkna till 10 så lugnar du ner dig.. 10 sek?? Pyttsan i pannkakan.. Åhh jag är så arrrg :(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va nu då? Vi hörs ikväll. Puss

2010-03-03 @ 11:14:42
Postat av: Anonym

Men hjärtat:( det låter inge bra det här. Vi får pratas lite när jag kommer hem..?! Puss och stor kram

2010-03-03 @ 11:16:30
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/
Postat av: milla

Vet inte vad det gäller men stå på dig! MASSOR!

2010-03-03 @ 11:32:10
URL: http://cimillabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback