Ett farväl

Ett farväl är aldrig roligt! :(


Igår var det Party hemma hos Jenny, väldigt trevligt minsann!! Gick vidare till Harrys där gick ifrån snabbt, vidare till Paladium men det var ingevidare! Flest 18 åringar, tror man måste vara tokfull för att ha kul där!
Jag åkte hem vid 01.00 eftersom att jag visste att Maja skulle vakna vid 6 på morgon och då var det inte värt att stanna kvar på krogen när man inte hade dunderkul!

Idag har jag varit lite seg, Maja har varit hos Jimmy och jag hade bakishäng hemma hos Sandra med kebabrulle och godis! Sen sprang jag iväg till TR för att köra EasyLine! Jätte skönt att träna!

Imorgon skulle vi ta tjejerna till öppnaförskolan men det blir troligtvis inte så eftersom att det ev sprids svinkoppor nu :(

Idag har vi sagt farväl till våran hund, vääldigt jobbigt kan jag säga! Usch men eftersom att hon plågas sådant så är det de bästa för henne :'(
Imorgon åker hon till vetrinären och sen vidare ut till pappas jaktmark där hon älskar att vara!
Kommer vara en tung dag för oss alla, det var verkligen Majas bästa vän, hon kunde sitta hur länge som helst och klappa och krama henne!

Usch..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy vad jobbigt det måste vara att behöva ta bort en hund :( Och majsans bästa vän dessutom. Ni har väl haft scilla jätte länge?? :( Pusss

2010-05-17 @ 10:00:48
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback