fix och trix..

Idag har vi varit på gröntveckoslut.. kuul.. mest kul för oss vuxna kanske! :) När vi klev in i svinstian rynkade även Maja på näsan och ville gå ut!

Mest tyckte vi nog synd om djuren, låg en kalv helt själv på en kvadratmeter till yta med en nappflaska upphängd, vart var mamman? Nja.. kanske ska hålla mig till vegetariskt, och då tror jag att djuren på valstad har det mkt bättre än andra djur!
Vi hade vädret med oss, jätte skönt! Precis lagom tempratur för mig :)

Jag ska säga er det att det är inte så jätte konstigt att Maja är krasslig i magen. 6 nya tänder är på väg upp som man ser igenom tandköttet!

Jag har fortsatt att trixa lite i photoshop.. kolla in detta






Kommentarer
Postat av: sandra

Sex tänder! Lilla pluttan! =) kött är det bästa. Sluta tjaffsa om ditt veggotjaffs. Puss

2010-05-21 @ 23:19:38
URL: http://sandralej.blogg.se/
Postat av: linda

Hörde bella... hur gör du sådna där snygga kort ??? har ochså photoshop men har aldrig kunnat göra sådna grejer :)

puss

2010-06-03 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback