Jag är envis, men envisast är Johanna

Johanna.. vart är du när jag behöver dig????
Jisses vad trött jag ääär!
Imorse vaknade Maja vid 04.45.. jag testade att ge henne välling för att somna om men icke sa nicke, hon vad jätte pigg, kuuul!
Det blev att investera två mörknings rullgardiner.. HOPPAS på att det hjälper + att hon fick gå och lägga sig en timma senare och då somnade hon som en stock!
Det var jätte svårt att borra upp skit gardinen och när jag var färdig ser jag att jag hade satt gardinen åt fel håll, bara att börja om! Att jag aldrig ska lära mig att läsa bruksanvisningen innan, allt ska gå så fort!
Jag gav mig iaf inte, dom är uppe!
Johanna hon är tålmodig, hon skulle gjort det bättre än mig.. liten "handy woman" :D

Idag blev det en träff med Elin och Liljalie.. kul att träffa dom!

höööörs


Kommentarer
Postat av: jojo

Hahha du är ju go du ;) så snäll du är... jag kommer snart hem och hjälper dig med allt du behöver... saknar och älskar dig puss din

2010-05-28 @ 01:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback