Jag förstår inte

Hur kan det bli så stökigt här hemma med engång? Diskberg (fast jag har diskmaskin) Tvättberg(fast jag har tvättmaskin) Dammigt( fast jag har dammsugare) you name it :D
Får tammetusan städa varje dag!

Igår önskade jag mig en sak i present av Maja.. en timma längre sovmorgon, hon hade missuppfattat och gav mig två timmar mindre sömn??!! kl 5 steg vi upp och åt frukost och badade! Sen somnade hon faktiskt om, brevid mig, har nog aldrig hänt, hon brukar alltid liggga och leka med mig då!
Sen bar det av oss uppåt landet (överum, åtvidaberg)
Maja fick smaka tårta, jag säger aldrig mer! Jag skriver det här för att ALLA ska veta att ni aldrig får ge Maja något sött! Hon blev rabbiat galen (lite överdrivet) men hon skrek och grät hela vägen från åtvidaberg och västervik! Sen nu här hemma har hon också varit knasig!

Imorgon bitti blir det en sväng till gymmet sen blir det öppnaförskolan med Liah och Liljalie + deras mammor :)
Sen kommer bruttorna hem från Cypern så då måste man ju pussa på dom lite extra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback