Korten är beställda

Äntligen fick jag se korten som fotogragen tog på Maja! Har beställt lite bilder nu också! Jätte fina!

Idag blir det att springa till apoteket och handla lite saker till Maja!
Sen ska vi förbi mamma Marie, jag ska låna en bok om photoshop så jag kan börja pyssla lite med det!

Idag har jag träningsvärk, men jag behöver eran hjälp nu.. När jag tränar mage, kör maskiner som liknar situps, så tar jag bara i med övre magen.. vilka övingar ska jag köra om jag ska få bort hullet på nedre magen?
Ska träna lite senare också.. hoppas på att min axel blir bra snart så jag kan börja köra armar och ev gå på pass!

I morgon blir det gröntveckoslut.. Kuuul :)


Kommentarer
Postat av: milla

Tja! Har fröken köpt kamera än? Kraam

2010-05-20 @ 11:49:38
URL: http://cimillabus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns inte en övre och en nedre mage,en sak många kvinnor tror! Kör vanliga situps och olika sid-mageövningar, stärk med ryggen. I varje maskin du tränar, spänn magen samtidigt. Om du gör rätt i den maskinen så bör hela magmuskulaturen tränas..

2010-05-20 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback