trevlig middag

Igår så hade jag, emelie och camilla god middag här hemma!
Grillad fläskfilé i baugette med tsatsiki och efterrätt såklart :)

Idag när jag vaknade så har jag jätte ont i min axel, inte träningsvärk eller så utan jätte ont, känns som att jag har tagit i för mkt, även att jag inte hade mkt vikt på... får skita i att träna axlar och armar idag och bara köra ben, tänkte först att jag skulle skita i träningen men det behövs ju inte när man kör styra, då väljer man bara en annan kroppsdel att träna :))

Maja håller ju på att få framtänder så nu är hon krasslig i kistan och gnällig, gör jätte ont på henne! Stackarn!

Nu ska jag göra mig i ordning tills Maja vaknar får då ska vi ta oss en promenad till skatteverket och skriva ut personbevis till mig för att sedan gå bort till komvux för att söka en utbilning genom jobbet! Hoppas Jennie och jag kommer in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback