Vad är en bal på slottet?

Studenterna fick inget vidare väder men humöret var på topp iallafall!
Jag minns när jag gick, man var så fin! Men dagen var snabbt över!

Efter att vi kollade på balen så åkte vi hem till mamma och pappa på grill middag, alltid lika gott :)

Jag håller på att måla om min gamla docksäng där hemma som hon snart ska få till sitt rum, hon älskar sina dockor!
Maja har gjort framsteg idag, hon har lärt sig att blåsa ut ljus :) eller inte riktigt men hon såg mig blåsa så gjorde hon likadant :)
Hon är så rolig nu.. hon lär sig något nytt varje dag och blir mer och mer en person med egen vilja!
Hon har nu börjat med att bara sova en gång per dag ist för 2 gånger!

På lördag ska jag jobba natt för första gången på ett år men det känns som att allt sitter i ryggraden! Maja ska sova sin första natt hemma hos Jimmy och det tror jag kommer att fungera hur bra som helst!

Imorgon bär det av till överum och fira mormor och sen vidare till åtiv och fira farmor på morsdag!
Min första morsdag och jag hoppas Maja kommer fira mig med att sova en timma längre :)

Hoppas ni andra mammor kommer få en fantastisk bra dag
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback