Valborg

Idag är det lördag, en solig lördag.. ska bli sämre till em?!
Jag ska jobbar 13-19..

Igår hade Carro och jag det trevligt här hemma.. hemmagjord pizza och godis och VIN :) Ekologiskt vin, rätt så gott.. blir nog ett glas ikväll med! :) Men vilka fina fyrvärkerier det var då..
Idag åker tjejerna till Linkan för att festa! Jag skulle vilja ha åkt med men inte för att festa :D

Igår satt Carro och jag och kollade på gotlandsresor till v 27! Vi ska ge oss ut på roadtripp med Majsan :)) Hon ska bli ett berest barn :)

När jag var liten åkte vi alltid runt i hela sverige och kollade på olika saker, jag har nog nästan varit på alla se värdigheter i hela landet och på alla museum, det är nog därför jag är så allmänbildad! ;)

Nu ska jag passa på att göra i ordning Majas "packning" och mig..

Hörs ikväll..
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback